skip to main content
Thousands of products in stock
Order today for next day delivery
98% Feefo rating

4 metre x 3 metre Flexiliner Pond Liners

Our bestselling 3-ply pondliners available in 36 different sizes and are guaranteed for up to 35 years.

Average Rating

Feefo Star Rating(4.75/5)
31customer reviews
Metric
Imperial
Pond liner length
4m
Pond liner width
3m
To Fit pond (with 1m depth) - width
1m
To Fit pond (with 1m depth) - length
0m
Choose a guarantee
Our flexiliner pondliners are guaranteed for either 15, 25 or 40 years.
Choose which guarantee pondliner you want below:

15 year guarantee

£17.88

25 year guarantee

£21.48

40 year guarantee

£27.48
Have you chosen an underlay?
Buy a pondliner with a 40 year guarantee and get half price underlay. We have the following underlay products to match this pond liner:

Basic quality

£13.20

Best quality

£20.40

For ponds with a 4 metre x 3 metre pondliner:

We recommend the following products for a pond created with this liner:

hozelock easyclear 3000 (includes hose, clips & bulb) Hozelock EasyClear 3000 (INCLUDES Hose, Clips & Bulb)
RRP £189.99
£119.99
Max Flow:
1260
Max Flow One Head:
0
Max Pond Size:
2000
UV Wattage:
5
Fountain Height:
0.6
Waterfall Width:
0
hozelock cascade  700 pond pump Hozelock Cascade 700 Pond Pump
RRP £93.99
£46.99
Max Flow:
0
Max Flow One Head:
0
Max Pond Size:
0
UV Wattage:
0
Fountain Height:
0.75
Waterfall Width:
0
FeeFo Feedback

Flexiliner Pond Liner reviews

Feedback for Flexiliner Pond Liners has been compiled from 31 customer reviews

Date Product Score Customer Comment

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

great service, product well packed and quick delivery, will use again.

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

5 star performance and quality of goods

15yr pondliner 4x3

  • Customer also bought: .... :
  • Basic Underlay 4x3
  • Moerings Plants (3) In A Basket - BUTOMUS
  • Moerings Pond Plants (2) In A Basket - Pontederia
+

Did what it said on the packet

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Good quality and the free underlay was a bonus

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

For the money, canít complain at all! Installed and doing a great job.
Priced liner firstly at the garden centre, this was same quality but free liner and delivery and cheaper. Liner is thin but I also used sand. All in all, very happy and so will be the wildlife!

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Exactly what it says in the description

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Exactly what was required

15yr pondliner 4x3

  • Customer also bought: .... :
  • Basic Underlay 3x3
++

Good liner - easy to work with.

25yr pondliner 4x3

  • Customer also bought: .... :
  • Pond Fleece Underlay 3x3
  • Artificial Grass - Clipper 4mx3m (PLEASE ALLOW EXTRA 2-3 DAYS FOR DELIVERY)
  • PondXpert Artificial Lily Triple Pack
  • Oase Stainless Steel Waterfall 30cm
  • PondXpert SolarSublight Single
++

The liner was not quite as flexible as I expected so it had a few pleats in it to fit the shape of the pond.

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

It has a 40 year guarantee. So early days to give opinion on quality.t

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Came well packaged and very quick and free underlay...what's not to like :)

15yr pondliner 4x3

++

I got what I wanted with very good timing.

40yr pondliner 4x3

  • Customer also bought: .... :
  • Pond Liner Fixing Tape (Cold Glue) 10m Roll
++

very good product that was very easy to use and enabled me to complete the repair to the existing pond liner

40yr pondliner 4x3

+

the item was a good price but the item is not the best of quality-reflected possibly in the price

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Simple need for a liner delivered very quickly and now in use.

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Excellent product. Great service.

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Great product and quick delivery

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

--

Too cheap. Came with two splits in it.


On 04-May-2018 the supplier responded:
Good afternoon,

Thank you for taking the time to leave feedback.


I'm sorry to hear that your liner arrived damaged, please accept our sincere apologies for this.


I can see from your account that we sent out a replacement as soon as we were made aware of the issue.


Please do let us know if there are any further issues that you wish to discuss, we endeavour to ensure all our customers are 100% happy with their purchases.†


Best wishes,


Laurie


Customer Relations

Pond Liner 4x3m 40yr Plus Underlay

++

Excellent for my small wildlife pond

Reviews provided by
Newsletter Signup

Receive internet-exclusive offers, discounts and previews by email.

Tips and Advice from the Blog

Latest Tweet

© Copyright Pondkeeper 2017. Pondkeeper is registered in England, Registration no. 5601027. Our VAT number is GB 875 4886 60.

See the site map | privacy policy | terms and conditions.

Website created by Edward Robertson web design with the Responsive Grid System

Live Chat Software by Click4Assistance UK